KultúrDuó

KultúrDuó

6 dolog, amit Bridget Jonestól tanultam

2016. november 18. - Potpolett

Nemrég néztük meg a Bridget Jones babát vár c. filmet. Az első két Bridget filmet és a könyveket imádtam. 2 éve, megjelenése után azonnal elolvastam a Bridget Jones-Bolondulásig c. kötetet. Nem tetszett. Utáltam. Darcy meghal, Bridget megint béna lesz, még bénább. Nem vártam sokat ezek alapján az új filmtől sem, ami, úgy látom, a 2. és a 3. kötet közt levő időszak egy részét dolgozza fel. A film sem tetszett különösebben. Nem úgy tűnt például, mintha két negyvenes vállalna gyereket, hanem mintha két ötvenes, ami viszont már extrém hatást kelt. Lassú volt a film, klisés lett a vége, a zenéi sem tetszettek, az új karakterek sem. És a bénázás sem volt már aranyosan szinglis Bridget Jones-os. Egy dolog azért tetszett, hogy engedték Renée-nek, hogy most ne hízzon meg a film kedvéért, majd fogyjon vissza csontsoványra, tönkretéve ezzel még jobban az egészségét.

Szóval, én ezeket tanultam Bridget Jones-tól:

1. Ha a metróról nem engednek leszállni és felkiáltok, hogy "oy, oy", akkor az emberek varázslatos módon odafigyelnek rám és arrébb mennek:

2. Popkulturális kérdésekben tévedni emberi dolog.

3. A férfiak verekedése a valóságban nem olyan, mint az akciófilmekben, hanem inkább nevetséges és szánalmas.

4. Teljesen oké, ha nem vagy jó a téli sportokban. Sem.

5. Jönni fog valaki, aki majd olyannak szeret, amilyen vagy. Nem öt kilóval könnyebbnek és jóval okosabbnak, hanem pont ilyennek.

6. A nagy döntési pontok fontosságát. "I suddenly realized that unless some thing changed soon...I was going to live a life where my major relationship...was with a bottle of wine...and I'd finally die fat and alone...and be found three weeks later, half-eaten by wild dog."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturduo.blog.hu/api/trackback/id/tr7511971402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása