KultúrDuó

KultúrDuó

Bevallom, oda vagyok Melissa Joan Hartért!

2016. december 20. - Potpolett

Már régen akartam írni MJH-ról itt a blogon. Egész tinikoromat és felnőtt koromat végigkísérte valahogy, a háttérben. Mindig ott volt mindenhol, ha bekapcsoltam a tévét vagy betárcsáztam a netet. Aztán, amikor a férjemet megismertem, folyton azzal jött, hogy mennyire hasonlítok erre a csajra és hogy ez milyen érdekes dolog. Szóval, írok egyet arról a nőről, akivel kapcsolatban csak remélhetem, hogy az ő korában így fogom majd én is tartani magam, 3 gyerek után.

melissa.jpg

A Nickelodeonon nőttem fel, ahol Clarissa explained it all. A szerelmet, a sulis történéseket, sőt az - akkor itthon éppen aktuális - divatot is. Szerettem, sokat nevettem rajta.:)

Aztán jött Sabrina, a tiniboszorkány film, ami nem jött be, készült még belőle azért két folytatás. Volt viszont belőle a sorozat, ami szórakoztató volt, romantikus, és sokszor gejl. Imádtam. Pár évad után dobták a bostoni családi boszi sztorit, és egy gyarlóbb, felnőttebb, egyetemista Sabrinára váltottak. Koromból kifolyólag ez akkor nem annyira jött be. A belőle készült rajzfilmsorozatot sosem néztem. Mindegyiket a saját családi cégük, a Hartbreak (ééértitek!) Films gyártotta, amelyik azóta is számos filmjét.

Két éve tért vissza az életembe Melissa Joan Hart, amikor is megjelent a könyve, Melissa Explains It All címmel (ami egy vicces, ám nem túl kreatív átirata akar lenni a Clarissának). És, amiből túl sokat tudtam meg általam ismert, de ma már Zs kategóriás sztárokról, akik lefeküdtek Melissa Joan Harttal, akikkel együtt drogozott, és akiket visszamondott, mert megismerte a férjét. Tetszett a könyv, ennyiszer még nem botránkoztam meg egy nyaralás alatt, mint azon a könyvön.:) Akkoriban jöttem rá, hogy van egy új sorozata és vannak még filmjei, amiket nem láttam.

Ez a sorozat a Melissa and Joey:

És a filmek meg ilyenek. Ez a legutóbbi:

És, rájöttem arra is, hogy ez a nő vicces! Nagyon!!!

 Azt már tudtam a Facebook és Instagram oldalait követve, hogy politikus alkat. Szeret álláspontokat kinyilatkoztatni, és meg tudja védeni magát, ha megkérdezik tőle, hogy lehet valaki egyszerre keresztény és melegházasságpárti. Ja, és Melissa libertárius, amit én őszintén teljes szívvel támogatok és élek. Viszont elég béna jelöltet támogatott:

És van egy saját ruhaeladó cége, a King of Harts Kids (harts, ééértitek!). Illetve volt a közelmúltig, most a honlapjuk alapján nem egyértelmű, léteznek-e még.

És végül álljon itt egy igazi ropogó fun fact. Olyan, mint amiket Ted Mosby mesélne. Létezett a 90-es években egyfajta barátság Britney Spears és Melissa Joan Hart között. Volt egy cameo-ja Britneynek a Sabrina, a tiniboszorkány c. sorozatban, itt. Aztán volt egy Drive Me Crazy c. filmje Melissa Joan Hartnak, amihez a főcímdalt Britney Spears alkotta meg. Aminek a klipjében feltűnik később Hart. Ez lett az eredmény:

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturduo.blog.hu/api/trackback/id/tr6912062735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása