KultúrDuó

KultúrDuó

Oriental Soup House-ban jártunk

2016. július 28. - Potpolett

Szeretem a keleti konyhát. Na jó, szeretem a Bank utcai kínai étterem kajáit szósszal, és az olcsó sushit a Planet Sushitól wasabival. És szeretem még a thai konyhát is, vagyis a Buddha Bart.

Az Oriental Soup House-t hazafelé sétálva szúrtuk ki egyik nap Újlipótvárosban. Azonnal bementünk másnap estére helyet foglalni. Felírták, meg is volt a foglalásunk másnap, ami fura Magyarországon.

Én Nem Saigont ettem, ami rizslapba csavart hús kisütve jázminrizzsel zöldséggel és szószokkal. Finom volt, de állati nagy adag. Fourey egy kis adag levest evett, amiben volt rák is. Ízlett neki, de a kis leves is hatalmas adag volt, ahogyan az enyém. Ettünk még egy-egy tápiókapudingot, mert ki akartuk már régen próbálni. A tápiókapuding - arra jöttünk rá - definíció szerint csak undorító lehet, a kókusztej miatt.

Ami pozitív volt:

  • finom kaja
  • gyors kiszolgálás
  • kedves kiszolgálás
  • belvárosközeli hely

Ami negatívum:

  • drága
  • hatalmas adagok
  • nem lehet kártyával fizetni

oriental.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturduo.blog.hu/api/trackback/id/tr998917462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása